Mancare de gaina cu masline

14 Feb

Am avut o gaina mai mica de tara. Am facut o ciorba si mancarea asta cu masline. Mie imi plac foarte mult maslinele. Este delicioasa si cred eu ca merita sa o incerci. Poti folosi si carne de pui, dar fara sa-l fierbi inainte, doar sa prajesti usor bucatile de carne.


Ce ai nevoie
2 pulpe si pieptul de la o gaina
3 cepe
2 morcovi
1 ardei gras
3 linguri de ulei
200 g masline
4 linguri pasta de tomate
1 foaie de dafin
sare
piper

Cum prepari
1.  Pulpele si pieptul pe care le-am folosit la mancare le-am fiert intregi impreuna cu bucatile pentru ciorba. Am curatat legumele si le-am spalat.


2. Ceapa am tocat-o julien si am pus-o la calit in uleiul incins. Am lasat-o pana a devenit sticloasa. Am amestecat din cand in cand. Am adaugat morcovii taiati rondele subtiri si ardeiul taiat felii subtiri. Am lasat 2-3 minute si am pus carnea taiata bucati. Am acoperit totul cu apa.


3. Am pus foaia de dafin si am lasat pana cand legumele s-au patruns. Am pus pasta de tomate si maslinele si am lasat sa dea in cateva clocote. Am condimentat cu sare si piper si am introdus cratita la cuptor pentru 30 de minute. Este absolut delicioasa.

9 răspunsuri to “Mancare de gaina cu masline”

  1. Gabriela 14 Februarie 2012 la 12:41 #

    Buna, Mariana!Astazi o sa incerc aceasta reteta ca tot am acasa un pui si sper sa-mi iasa buna,iar sambata cu siguranta o sa fac si tortul pentru familia mea.Apropo ca tot am avut timp sa-ti scriu ,am incercat si cornuletele si au fost delicioase.Mii de multumiri.

    • retetelemarianei 14 Februarie 2012 la 14:24 #

      Buna Gabriela. Daca iti plac masline este foarte buna. Cu mult drag va ofer retetele mele. Te pup dulce

  2. irina gabriela 15 Februarie 2012 la 05:56 #

    adevaru este ca gaina da gust fff bun mancarurilor…felicitari ,te admir din toata inima pt ceea ce face…..la cat mai multe retete bune sa ne oferi!

  3. ancutza 15 Februarie 2012 la 09:53 #

    buna de tot mancarica!
    astept varza a la cluj cand ai timp
    te pup draga Mariana!

  4. andreea 7 Martie 2012 la 04:31 #

    aceasta reteta se poate servi si cu paste,mamaliga sau orez,am incercat e foarte buna:)

  5. Haplea 1 Februarie 2013 la 17:28 #

    Eu fac aceasta mancare cu carnea de gaina rumenita in prealabil si cu maslinele crestate.Atunci cand calesc ceapa pun impreuna cu ea si morcovul dar si o bucata de telina data pe razatoare. Telina este o minunatie de leguma in mancare.

    • retetelemarianei 4 Februarie 2013 la 09:17 #

      Buna. Sunt o sumedenie de retete, fiecare dpoate face cum vrea. O sa incerc si eu varianta ta. Pup si o zi buna

Lasă un răspuns

