Placinta de dovleac cu foaie de suc de rosii

7 Feb

Placinta asta o fac iarna destul de des. Imi place mai ales foaia, care iese foarte frageda. Si gustul este altul.


Ce ai nevoie
Pentru aluat
11 linguri suc de rosii
11 linguri ulei
11 linguri zahar
1 fiola esenta de vanilie
2 lingurite bicarbonat stins in putin otet
faina cat cuprinde
Pentru umplutura
1 kg dovleac ras
8 linguri zahar
2 linguri zahar pudra cu aroma de vanilie
2 linguri pesmet
zahar pudra pentru decor

Cum prepari
1. Am pus faina intr-un lighenas, am adaugat sucul de rosii, uleiul, zaharul, bicarbonatul stins cu putin ulei, esenta si am amestecat cu faina. Am framantat un aluat potrivit de tare.


2. Dovleacul dat pe razatoarea mare l-am amestecat cu zaharul si zaharul pudra cu aroma de vanilie.


3. Am impartit aluatul in doua. Am intins o foaie si am pus-o intr-o tava de 30×35 cm in care am pus hartie de copt. Am presarat pesmetul.


4. Am intins dovleacul si am acoperit cu o a doua foaie. Am intepat cu furculita din loc in loc.


5. Am introdus tava in cuptorul preincalzit pentru circa o ora, la foc mic. Foaia de deasupra trebuie sa se rumeneasca bine. Am scos tava din cuptor, am lasat placinta sa se raceasca si am tait-o bucati. Le-am presarat cu zahar pudra.

4 răspunsuri to “Placinta de dovleac cu foaie de suc de rosii”

  1. Laura Florea 7 Februarie 2012 la 11:21 #

    Delicioasa, ar spune Cristi!!! Ieri m-a intrebat:”Unde-i doamna Obescu?”, R nu ii prea iese. La fel de buna e si cea cu mere. Te puup

  2. irina gabriela 7 Februarie 2012 la 13:40 #

    nu prea agreez dovleagul dar de data asta m-ai surprins placut cu aceasta placinta care dupa cum arata m-ar ispiti vreau-nu vreau…..

    • retetelemarianei 7 Februarie 2012 la 17:00 #

      Buna Irina, eu zic sa o incerci. Dar cu aceleasi foi poti face si cu mere, si cu branza… Pup

Lasă un răspuns

