Ostropel de cocoş

23 Ian

Ancutza m-a rugat frumos sa pun o reteta de ostropel. De obicei il fac cu pui, dar am avut un cocos si cum i-am promis ca in weekend il pregatesc, iata ca m-am tinut de cuvant. Este bun cu o garnitura de orez, dar mie imi place si cu mamaliguta calda. 

Ce ai nevoie

2 pulpe mari de cocoş

1 cartof potrivit

3 linguri ulei

4-5 linguri pastă de tomate

1 lingurita busuioc uscat

5 catei de usturoi

sare

piper

Cum prepari

1. Am spalat bine pulpele de cocos, le-am curatat de piele si le-am dezosat. Am taiat carnea bucati mici.

2. Am incins uleiul intr-o cratita si am pus carnea. Am prajit-o bine, dupa care am adaugat cartoful dat pe razatoarea mare si am acoperit totul cu apa. Am lasat sa fiarba pana cand carnea s-a patruns bine. Cartoful se va topi la fiert, doar ingroasa sosul, fara sa adaugi faina.

3. Am adaugat pasta de rosii diluata cu apa, am condimentat cu busuioc, sare si piper, dupa gust,  am mai pus putina apa calda si am lasat sa fiarba 10-15 minute.

4. Am oprit focul, am pus usturoiul pisat si am acoperit vasul cu capac. Am lasat asa 10 minute inainte sa-l servesc la masa.

15 răspunsuri to “Ostropel de cocoş”

  1. miris 23 Ianuarie 2012 la 10:16 #

    cred ca mi e foame:((

  2. ancutza 23 Ianuarie 2012 la 14:39 #

    MULTUMESC MARIANA!
    in sfarsit o sa-mi iasa si mie ostropelul!
    i-am prins”secretul”.o saptamana cu spor in toate iti doresc!

  3. corina 23 Ianuarie 2012 la 14:57 #

    il fac si eu dar cu ciuperci si cuburi de soia pt.ca fimea cea mare e vegetariana!!

  4. bibelou 23 Ianuarie 2012 la 17:01 #

    Vai cat de bine arata… imi lasa apa-n gura! Numai cand aud de busuioc mi se face foame!

  5. florian 24 Ianuarie 2012 la 06:45 #

    asta esre sos de tomate cu carne. ostropelul nu se face cu tomate, dar se pune si otet

    • retetelemarianei 24 Ianuarie 2012 la 09:49 #

      Buna Florian. Sunt foarte multe retete de ostropel. Numai de la cititoarele mele de la revista am primit cinci variante. O zi buna

  6. Gabriela 24 Ianuarie 2012 la 10:32 #

    Buna Mariana.Ieri, cum am ajuns acasa de la servici am si facut ostropelul cu piept de pui. A iesit foarte bun.Eu aveam o alta reteta dar, mi-a placut ideea cu cartoful fiert in sos.
    Multumesc mult.

    • retetelemarianei 25 Ianuarie 2012 la 09:53 #

      Buna Gabriela. Ma bucur ca ti-a placut. Retete sunt multe, dar pe asta o prepar eu si cred ca este buna. Pup dulce

  7. irina gabriela 24 Ianuarie 2012 la 20:16 #

    de ce oare nu am citit mai pe la pranz???…..suer bun dar arata si fff bine …multumesc dealtfel si eu pt reteta!

  8. Sorana 4 Februarie 2012 la 22:28 #

    cartoful se pune crud?nu am facut niciodata cu cartof!

    • retetelemarianei 6 Februarie 2012 la 10:11 #

      Da, Sorana, cartoful se rade crud, iar la fierbere se va topi, nu se va simti, dar va ingrosa usor sosul.

Lasă un răspuns

