Tarta cu biscuiti si lapte condensat

16 Ian

Am mai facut o prajitura cu crema de lapte condensat si am incercat si o tarta. A iesit foarte buna si o recomand tuturor. Nu-ti ia mult timp sa o prepari.


Ce ai nevoie
Pentru blat
300 g biscuiti simpli
2 linguri cacao
100 g unt
1 ou
3-4 linguri lapte rece
Pentru umplutura
500 ml lapte condensat
4 gălbenusuri
2 oua intregi
1 lamaie
Pentru bezea
4 albusuri
6 linguri zahar
2 lingurite zeama de lamaie

Cum prepari
1. Am zdrobit biscuitii marunt cu un sucitor si i-am pus intr-un castron. Am adaugat pudra de cacao si am amestecat. Am pus oul si untul rece taiat cubulete si am framantat cu mana. Ca amestecul sa fie omogen am adaugat treptat rece. Cam 3-4 linguri.


2. Am pus aluatul intr-o forma de tarta unsa cu unt si l-am intins cu mainile, imbracand si peretii.


3. Am batut galbenusurile spuma impreuna cu ouale intregi, am adaugat laptele condensat, coaja rasa si zeama de la lamaie. Am mixat bine. Am turnat compozitia peste blat si am introdus-o in cuptorul preincalzit pentru 40 de minute.


4. Intre timp, am batut albusurile pentru bezea spuma tare, am adaugat zaharul si zeama de lamaie si am batut pana s-a topit. Am scos tarta, am pus deasupra bezeaua, am intins-o si am ridicat-o cat am putut cu lingura.


5. Am mai introdus-o la cuptor pentru 15 minute, la foc foarte mic. Am lasat-o sa se raceasca bine, dupa care am taiat-o si am servit-o.

5 răspunsuri to “Tarta cu biscuiti si lapte condensat”

  1. irina gabriela 16 Ianuarie 2012 la 18:40 #

    arata foarte bine..sincer merita incercata si este si usor de preparat

  2. Lina 27 Ianuarie 2012 la 21:24 #

    Chiar imi place si o sa o incerc. Felicitari!

  3. Cristina 13 Februarie 2013 la 16:15 #

    Am facut si eu tarta si a iesit foarte buna si aspectuasa. Data viitoare o sa pun zahar in crema si mai putin in bezea (acum am pus 4 linguri de zahar si 2 de zahar praf) iar la bezea am pus 5 oua (sa fiu eu sigura ca ajunge) si in compozitie 5 galbenusuri si un ou. A fost o reusita! Multumim pentru reteta!

Lasă un răspuns

