Paine umpluta

27 Dec

Este un aperitiv pe care-l poti pregati si pentru masa de Revelion. In loc de paine poti folosi baghete (chiar si graham sau intermediara).


Ce ai nevoie
2 cartofi mari
3 oua
1 paine neagra cu coaja mai tare (750 g)
1 ceapa potrivita
1 ardei galben
1 ardei rosu
1 ardei portocaliu
5 castaveciori cornison murati
150 g sunca afumata
3 linguri smantana grasa
400 g branza de vaci
piper
sare

Cum prepari
1. Am spalat cartofii si i-am fiert in apa cu sare. I-am curatat de coaja si i-am dat pe razatoarea mare intr-un castron mai mare. Ouale le-am fiert tari si le-am taiat cubulete.


2. Ceapa am tăiat-o marunt, ardeii si sunca cubulete, iar castraveţii, pentru ca au fost mici, felii subtiri.


3. Am pus peste cartofi ouale, ceapa, ardeii, castravetii, sunca, smantana, brânza scursa sare si piper, dupa gust.


4. Am taiat painea in doua, pe mijloc, am scos miezul si am umplut jumatatile cu compozitia de branza.


5. Am invelit painea in hartie si am dat-o la frigider 2-3 ore inainte de servire. Am taiat-o felii si am servit-o. Daca iti ramane compozitie, o poti servi pe felii de paine.

10 răspunsuri to “Paine umpluta”

  1. irina gabriela 27 Decembrie 2011 la 19:02 #

    uau ….dar este fff usor de preparat si e bun si pt micul djun…

    • retetelemarianei 28 Decembrie 2011 la 09:43 #

      Da, Irina. Dar nu trebuie tinuta foarte, foarte mult pentru ca se inmoaie painea. Merita sa o incerci. Pup dulce

  2. Iuliana-EYRE 29 Decembrie 2011 la 12:59 #

    Te pup ,Mariana ,eu faceam asa cu bagheta si o umpleam cu salata beuof .O sa incerc si aceasta umplutura .N-am uitat de retetele promise ,pana atunci un An Nou cu sanatate si prosperitate la toata lumea .
    P. S.-am uitat sa-ti spun ca am dat rateu cu cozonacul (am uitat sa pun restul de lapte ) sa nu razi ,asta am facut ,dar se mananca fiind compozitia din umplutura f. buna . Mai greseste omul ,si-l voi face din nou ,ca nu ma las.. Pe curand !

    • retetelemarianei 3 Ianuarie 2012 la 09:32 #

      Buna Iuliana. Imi pare rau ca nu ti-a iesit. Se mai intampla. O sa-ti iasa si este foarte bun. Pup

  3. miluka36 24 Ianuarie 2012 la 20:48 #

    Buna Mariana!
    La multi ani cu bucurie si sanatate maxima!
    Painea umpluta arata super,in weekend am sa pun in aplicare aceasta reteta,sper sa-mi iasa.pupicei!

    • retetelemarianei 25 Ianuarie 2012 la 09:56 #

      Nu are cum sa nu-ti iasa daca faci ca in reteta mea. Sa-mi dai de stire cum ti-a iesit. Pup si spor

  4. Diana Alina 2 Februarie 2012 la 13:38 #

    Salut Mariana, arata super painea, vreau sa fac si eu pt ziua sotului, se inveleste in hartie de care? … cand se pune la frigider…as putea in folie alimentara sau staniol?
    Multe postari cu retete delicioase.
    Te pup

    • Diana Alina 2 Februarie 2012 la 13:41 #

      Si mai am o intrebare, branza de care? nu telemea, nu? ca vad ca e ca o crema, dar oare in loc de branza( nu sunt mare fan) nu ar merge maioneza?

      • retetelemarianei 2 Februarie 2012 la 16:35 #

        Branza de vaci. Trebuie sa aiba consistenta, nu merge cu maioneza. Daca vrei poti sa pui in loc de smantana.

    • retetelemarianei 2 Februarie 2012 la 16:32 #

      Buna Diana. In staniol, dar mai este pe blog un chec apertiv pe care il mai poti prepara. Pup

Lasă un răspuns

