Chiftele in napolitana

21 Dec

Nu le-am mai pregatit niciodata. Am auzit ca le pot face asa si le-am incercat. Sunt absolut delicioase. Va recomand sa le incercati si o sa fii multumita. Spor!


Ce ai nevoie
1 kg carne tocata amestec
4-5 catei mari de usturoi
1 ceapa
5 oua
3 felii de paine
1 legatura patrunjel
2 foi de napolitana
sare
piper
pesmet
ulei pentru prajit

Cum prepari
1. Am pus carnea tocata intr-un castron, am adaugat usturoiul pisat, ceapa tocata foarte marunt, painea inmuiata si stoarsa bine, trei oua, patrunjelul tocat marunt, sare si piper, dupa gust. Am amestecat bine si am lasat cateva minute sa se aromatizeze.


2. Am asezat o foaie de napolitana pe un tocator, am intins carnea si am acoperit cu a doua foaie de napolitana. Am taiat patratele.


3. Am batut doua oua cu putina apa si am trecut patratelele prin amestec. Le-am tavalit prin pesmet si le-am prajit, la foc mic, pe ambele parti, in ulei incins. Le-am scos pe prosoape absorbante.

5 răspunsuri to “Chiftele in napolitana”

  1. ancutza 21 Decembrie 2011 la 14:37 #

    BUNA MARIANA
    CAM „ciudatica” RETETA TA !
    ASTEPTAM O RETETA MAI SPECIALA DE PIFTIE SAU CEVA IN GENUL ASTA ….DOAR CRACIUNUL E APROAPE.NUMAI BINE DIN NORDUL MOLDOVEI !

    • retetelemarianei 21 Decembrie 2011 la 17:30 #

      Buna Ancutza. Pare ciudata, dar este foarte buna. Merita sa o incerci si o sa-ti placa. Numai bine iti doresc si eu

  2. pop neluta 29 Februarie 2012 la 04:01 #

    multumesc pt.reteta maine o sa o incerc si eu ,pare usor si delicios

    • retetelemarianei 29 Februarie 2012 la 09:49 #

      Sunt foarte bune Neluta. O sa-ti placa. sa-mi dai un semn daca ti-au placut. Pup dulceeeeeeeee

  3. pop neluta 29 Februarie 2012 la 21:47 #

    vreau sa va dau un sos care ar merge tare bine cu asa ceva:400gr smantana,doua linguri maioneza,doi castraveti(murati)taiati cubulete,5catei usturoi,sare,piper,se amesteca toate si e bun si cu paine,dar cu peste si mamaliga,hhhhhhhhhhmmmmmmmm,sa o publicati daca va place si as mai avea multe sa va scriu daca mi-ati da adresa de email(pop_neluta@yahoo.com)

Lasă un răspuns

