Salata de ciuperci cu pui

29 Noi

Imi plac salatele. M-am gandit sa fac una cu ciuperci. Aveam si pui. Mi-am zis ca aceasta combinatie nu este rea. Am vrut sa pun doar maioneza, dar iesea prea grea. Asa ca am inlocuit o parte din maioneza cu smantana. A iesit o nebunie.


Ce ai nevoie
1 kg ciuperci champignon
1 piept de pui
2 pulpe de pui
1 borcan 750 g castraveţi muraţi cornişon
5 linguri maioneza
6 linguri smantana
sare
piper

Cum prepari
1. Am pus pieptul de pui si pulpele la fiert in apa cu sare. Dupa ce au fiert, le-am scos, am dezosat carnea si am taiat-o cuburi.


2. Ciupercile le-am spalat bine şi le-am taiat cuburi, dar nu foarte mici. Le-am pus la fiert in apa clocotuita cu sare. Am lasat 15 minute, dupa care le-am pus intr-o strecuratoare.


3. Castravetii i-am taiat felii subtiri. Au fost mici. Daca sunt mai mari, ii tai mai intai in doua si apoi felii.


4. Am pus intr-un bol mai mare ciupercile, puiul, castravetii, am adaugat maioneza, smantana, sare si piper, dupa gust. Am amestecat bine si am pus-o la frigider. Iese destul de multa. Eu am facut atata pentru ca am avut musafiri. Poti sa faci la jumatate din cantitati.

22 răspunsuri to “Salata de ciuperci cu pui”

  1. Laura Florea 5 Decembrie 2011 la 15:42 #

    Foarte buna, salata. Si eu o fac, dar nu pun smantana. Urmatoarea va fi si cu smantana. Te pup, Mariana

  2. Catalina 8 Decembrie 2011 la 15:55 #

    Minunata salata! Am facut si eu aceasta reteta si toti ai mei au laudat-o!

  3. vera 18 Ianuarie 2012 la 14:34 #

    o voi incerca si eu tinand cont de faptul ca imi plac ff mult ciupercile.

    • retetelemarianei 18 Ianuarie 2012 la 16:47 #

      Buna Vera. Este foarte buna. Te rog sa-mi dai un semn daca ti-a placut. Pup

  4. Draghicescu Ana 16 Martie 2012 la 00:02 #

    Imi place aceasta salata, este delicioasa ,am facut-o de multe ori numai cu maioneza am sa incerc sa pun si smintina cred ca iese si mai delicioasa.Va pup.

    • Draghicescu Ana 16 Martie 2012 la 13:00 #

      Astept un e-mail,pentru retete noi de post.Te pup Mariana.

      • retetelemarianei 16 Martie 2012 la 13:56 #

        Buna Ana. Urmeaza sa postez si saptamana viitoare retete de post. Sunt un pic mai speciale. O sa fie chiar o paella cu soia.

  5. Draghicescu Ana 16 Martie 2012 la 23:18 #

    Iti multumesc Mariana ca te-ai gindit la mine ,as vrea si niste retete de pizza de post si de brocolli.

  6. Draghicescu Ana 16 Martie 2012 la 23:20 #

    Astept cu nerabdare retetele tale.Iti multumesc si-ti doresc sa ai spor in toate

  7. vera 4 Aprilie 2012 la 13:42 #

    este excelenta, am sa o fac si de paste, se prepara usor si este acceptata de toti membrii familie.
    te sarut si astept o reteta de drob.

    • retetelemarianei 4 Aprilie 2012 la 16:22 #

      Buna Vera. Maine si poimaine o sa plec din Bucuresti. Luni o sa pun si drob, si pasca… Pup dulce

  8. Damsa Daniel 9 Aprilie 2012 la 17:19 #

    este ft buna

  9. Damsa Daniel 9 Aprilie 2012 la 17:21 #

    este ft. buna

  10. lili 22 Iulie 2012 la 13:14 #

    Si eu fac salata asta dar in loc de castraveti pun gogosari in otet.

    • retetelemarianei 24 Iulie 2012 la 08:42 #

      Buna Lili. Mie imi plac mai mult castravetii, dar este buna si cu gogosari. Pup

  11. Timofte Gabriela 14 Septembrie 2012 la 11:22 #

    E super buna reteta si delicioasa…eu o fac foarte des :)) numai ca eu aveam alte cantitati in rest e aceiasi reteta 🙂 perfecta ca aperitiv …multumesc Mariana.

  12. Rodica 2 Octombrie 2012 la 10:01 #

    Buna reteta o sa o fac si eu.

Lasă un răspuns

