Budinca cu paine, mere si branza

4 Noi

Reteta aceasta este un desert usor care o sa placa foarte tare copiilor si nu numai.Il poti face si numai cu mere sau numai cu branza. Dar combinatia branza-mere este foarte buna.


Ce ai nevoie
1 franzela
4 mere
500 g branza de vaci
5 oua
50 g stafide
150 g rahat
12 linguri zahar
1 lingurita scortisoara macinata
1 fiola esenta de vanilie
500 ml lapte
50 g unt
Pentru bezea
2 albusuri
5 linguri zahar
2 lingurite zeama de lamaie

Cum prepari
1. Am amestecat branza de vaci cu trei oua si doua galbenusuri, cu stafidele, cu rahatul taiat cubulete foarte mici, cu cinci linguri de zahar si esenta de vanilie. Eu am avut cumparat rahat gata taiat.


2. Merele le-am curatat de coja si de seminte si le-am taiat cubulete mici. De obicei o fac cu ele rase, dar am incercat si varianta cubulete. Le-am amestecat cu scortisoara si cu patru linguri de zahar.


3. Intr-o oala mai mica am amestecat, cu un tel, laptele cu trei linguri de zahar.


4. Am uns un vas termorezistent cu unt si am taiat painea felii. Am inmuiat bine felii de paine in lapte şi am acoperitfundul vasului. Am pus merele.


5. Am intins peste mere amestecul cu branza si am acoperit cu felii de paine inmuiate in lapte. Am intodus vasul la cuptor pentru 50 de minute. Painea de deasupra trebuie sa se rumeneasca.


6. Am batut doua albusuri spuma tare cu cinci linguri de zahar si zeama de lamaie. Am scos budinca din cuptor si am intins bezeaua. Am mai lasat 10-15 minute, pana s-a rumenit usor bezeaua.


7. Am lasat-o sa se raceasca in vas, dupa care am taiat-o. Bunnnnnnnnnnnnnnn

4 răspunsuri to “Budinca cu paine, mere si branza”

  1. Aurora 15 Noiembrie 2011 la 15:29 #

    unde ai pus branza (vezi pct. 1)?

  2. Aurora 15 Noiembrie 2011 la 15:30 #

    unde ai pus amestecul de branza (vezi pct. 1)?

    • retetelemarianei 15 Noiembrie 2011 la 15:59 #

      Amestecul cu branza se pune peste mere. Gasesti lucrul acesta la punctul 5. Pup si daca o faci o sa-ti placa

  3. Drăgoi Darius 16 Martie 2012 la 21:56 #

    foarte frumos

Lasă un răspuns

