Desert cu fulgi de porumb si miere

20 Oct

Reteta asta o am de la Mihaela Toma, o cititoare draga mie. Daca vrei ceva dulce si nu ai timp, acest desert iti ia 15 minute sa-l prepari. Dureaza ceva mai mult pana se intareste. Se mananca foarte repede. Daca il faci o sa-mi dai dreptate.


Ce ai nevoie
2 pachete margarina de prajituri
5 linguri miere
10 linguri zahar
4-5 linguri cacao
450 g fulgi de porumb
2 esente de rom

Cum prepari
1. Mai intai am pus intr-o cratita mai incapatoare margarina, zaharul si mierea. Am pus pe foc mic si am lasat pana s-a topit, amestecand continuu ca sa nu se caramelizeze zaharul. Cand amesteci trebuie sa nu se mai simta zaharul.


2. Am adaugat cacaua si am amestecat energic. Am dat cratita de pe foc, am pus esenta de rom si am adaugat fulgii de porumb. Eu i-am strivit usor cu mana. Am amestecat bine.


3. Am udat o tava cu apa si am pus compozitia cu fulgi. Ar fi ideal sa fie o tava de aragaz mai mare, pentru ca desertul sa iasa cat mai subtire. Am apasat bine cu lingura ca amestecul sa devina cat mai compact. Am dat tava la frigider pana s-a intarit. Am taiat desertul bucati si l-am servit.

6 răspunsuri to “Desert cu fulgi de porumb si miere”

  1. florenta 21 Octombrie 2011 la 15:44 #

    Mari, super bun desertul asta! M-am servit si reservit 😀

  2. pop neluta 29 Februarie 2012 la 17:17 #

    nici ca se poate un desert mai bun si crocant,am pregatit reteta asta de muuuuuuulte ori,Felicitari,vreau sa va transmit numai sanatate si bucurii de martisor(la noi aici nu se sarbatoreste)in SUA dar noi tot romani suntem

    • retetelemarianei 1 Martie 2012 la 09:32 #

      Buna Neluta. La multi ani si tie de Martisor, sa fii sanatoasa, implinita si sa ai parte de o primavara minunata. Pup dulceeeeeeeeee

  3. mariana 19 Septembrie 2012 la 06:27 #

    mama imi face o prajitura cu fulgi de orez,dar nu se mai gasesc demult in comert.e super!

  4. Alina 23 August 2013 la 14:27 #

    Super prajitura. Eu am mancat-o cand eram mica, dar fara cacao. Ma bucur ca am gasit-o. Acum pot sa o fac si eu.

Lasă un răspuns

