Placinta cu iaurt

12 Oct

Aceasta placinta este fina, gustoasa si nu-ti ia timp mult sa o faci. Daca o incerci, o sa-mi dai dreptate.


Ce ai nevoie
1 pachet foi de placinta
1 kg iaurt
8 oua
300 g zahăr
coaja rasă de la o lămâie
1 esenta de vanilie
Pentru sirop
250 ml apa
5 linguri zahar
1 esenta de vanilie

Cum prepari
1. Am lasat la dezghetat foile de placinta in frigider. Am amestecat iaurtul, ouale, zaharul, esenta si coaja de lamaie.


2. Am uns o tava cu ulei si am pus jumatate din foi. Am turnat compozitia cu iaurt si am acoperit cu restul de foi.


3. Am introdus tava in cuptorul preincalzit si am lasat pana s-a rumenit frumos deasupra (circa o ora). Cat timp placinta era la cuptor, am pregatit siropul. Am fiert apa cu zaharul si la final am pus esenta. Am lasat sa se raceasca.


4. Am scos placinta din cuptor si imediat am turnat cu o lingura siropul deasupra. Am lasat-o sa se raceasca, dupa care am taiat-o felii.

5 răspunsuri to “Placinta cu iaurt”

  1. ancutza 13 Octombrie 2011 la 09:27 #

    buna mariana
    te rog frumos spune-mi de care foi ai folosit (FIRMA)si daca foile trebuie unse intre ele.multumesc

    • retetelemarianei 13 Octombrie 2011 la 16:43 #

      Buna Ancutza. Eu folosesc Bella. Nu trebuie sa le ungi intre ele. Pup si spor

      • ella 15 Octombrie 2011 la 17:00 #

        Corect, fiecare foaie unsa si placinta e super.

    • Maria 10 Noiembrie 2012 la 15:06 #

      Mie personal mi se par f bune foile Bella dar si alte foi sunt bune,important este sa nu fi fost dezghetate si inghetate pt ca nu se mai desfac foaie cu foaie …..sunt lipite unele di ele
      Succes!!!

  2. alina paduraru 17 Octombrie 2011 la 19:04 #

    imi place placintuta asat! o fac si eu adesea!

Lasă un răspuns

