Salata de paste cu ton

7 Oct

Daca nu ai timp sa prepari ceva mai consistent pentru cina, salata aceasta de paste este foarte buna. Se pregateste foarte repede si este si satioasa.

Ce ai nevoie
400 g paste cu spanac
2 cutii ton maruntit
1 cutie porumb
2 cepe rosii
4-5 linguri ulei de masline
sare
3 linguri zeama de lamaie

Cum prepari
1. Am pus pastele la fiert in multa apa clocotita cu o lingurita de sare. Le-am lasat 8-10 minute, le-am pus intr-o strecuratoare, le-am clatit sub jet de apa rece si le-am lasat sa se scurga bine.


2. Am pus pastele intr-un castron mai mare, am adaugat tonul si porumbul scurse bine de zeama si ceapa taiata julien.


3. Am amestecat uleiul cu zeama de lamaie si sare si am pus peste paste. Am amestcat bine, am gustat si am mai pus un pic de sare. Am lasat salata la frigider 15 minute inainte sa o servesc.

2 răspunsuri to “Salata de paste cu ton”

  1. ancutza 10 Octombrie 2011 la 11:45 #

    buna buna! in locul porumbului ce am putea adauga? da-mi o idee mariana.o saptamana buna cu spor!

    • retetelemarianei 11 Octombrie 2011 la 08:23 #

      Buna Ancutza. Eu as pune mazare. Sa inteleg ca nu-ti place porumbul. Pup si sa ai o zi buna

Lasă un răspuns

