Ficatei cu cartofi la cuptor

21 Sep

Este o mancare pe care o poti prepara pentru cina, dar cred eu ca este foarte buna si pentru copilasi. O sa le placa cu siguranta. Branza o poti inlocui cu cascaval. Eu nu aveam in momentul in care m-am hotarat sa o fac.

Ce-ti trebuie
8 cartofi mai mari
500 g ficatei de pui
2 cepe potrivite
4 oua
1 lingura faina
5 linguri lapte
1 legatura patrunjel
50 ml ulei
sare
piper
50 g branza de oi

Cum prepari
1. Am spalat bine cartofii si i-am fiert cu coaja cu tot. Cand a intrat furculita in ei au fost gata. I-am scurs, i-am curatat si i-am taiat cuburi mai mari.


2. Intre timp, am pus ficateii la fiert in apa clocotita cu o lingurita de sare pentru 5 minute. I-am pus la scurs.


3. Intr-o tigaie mai mare, am calit in uleiul incins ceapa tocata marunt. Am adaugat ficateii, am lasat cateva minute si am adaugat cartofii. Am oprit focul, am adaugat patrunjelul tocat, sare şi piper si am amestecat.


4. Am pus compozitia intr-un vas termorezistent uns cu putin ulei. Am batut ouale si le-am amestecat cu laptele si faina. Am turnat amestecul peste cartofi, am ras putina branza deasupra si am introdus vasul al cuptor pentru 30 de minute.


5. I-am servit calzi, cu branza rasa deasupra. Combinatia este absolut delicioasa.

9 răspunsuri to “Ficatei cu cartofi la cuptor”

  1. licitatiix 22 Septembrie 2011 la 02:06 #

    Buna reteta ! licitatii

  2. Bianca 24 Septembrie 2011 la 07:09 #

    Yummy, o voi incerca!

  3. vera 4 Octombrie 2011 la 12:17 #

    este o reteta care cred ca place ff mult si familiei mele, mai ales ca si noua ne plac atat cartofii sub toate formele, cat si ficatul indiferent de ce fel este.Daca mai arunci si o mana de ciuperci cred ca vor spune cei din casa ca este specialitatea saptmanii.
    Cu bine
    Vera

    • retetelemarianei 5 Octombrie 2011 la 09:05 #

      Buna Vera. Daca adaugi ciuperci sa-mi dai si mie de stire cum au iesit. Pup dulceeeeeee

  4. ochiana cecilia 28 Octombrie 2011 la 12:28 #

    Am sa incerc aceasta reteta cand o sa vina fiul meu acasa de la facultate, cred ca este foarte gustoasa.

  5. Bianca Vecina 25 Februarie 2012 la 08:47 #

    Buna, Mariana. De ce spui ca nu este aspectuoasa? Mie mi-a placut mult si cum a iesit! Am plecat la magazine chitita sa fac reteta ta de ficatei cu cartofi, asa ca am luat cascaval cum ne-ai sugerat. Ce-i drept, cred ca mergea la fel de bine si cu o mana de branza! Oricum, bestiala reteta! Am recomandat-o mai departe. A mancat si baietelul meu, care, mai nou, este un „gourmet” exclusivist si mofturos. A bagat in el ca spartu’! :))

    • retetelemarianei 25 Februarie 2012 la 12:13 #

      Buna Bibi. Ma bucur ca ti-a placut. astazi fac un tort cu mere si unul cu nuca si ness. Sunt foarte bune, cel putin ala cu ness…. Va pup dulce

Lasă un răspuns

