Chec cu lamaie

16 Sep

A fost ziua unei colege si i-am facut o surpriza, i-am pregatit doua checuri cu lamaie. Initial, am zis ca o sa-i fac o prajitura cu crema de vanilie, dar nu am avut timp. Acest chec este racoros, fin si se face foarte usor.


Ce-ti trebuie
10 ouă
2 cani zahar
10 linguri ulei
2 cani faina
2 lamai mari
1 praf de sare
zahar pudra pentru decor

Cum prepari
1. Am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare. Am adaugat zaharul si am batut în continuare pana cand zaharul s-a topit. Am batut galbenusurile cu uleiul pana devin cremoase. Am pus coaja si zeama de la lamai si am mixat putin.

2. Am adaugat galbenusurile treptat. Am presarat faina pe toată suprafaţa aluatului si cu o lingura de lemn am amestecat usor, de jos în sus, pana am incorporat toata faina.


3. Am uns doua tavi de cozonac cu ulei si le-am tapetat cu faina. Am turnat compoziţia si le-am introdus in cuptorul preincalzit pentru circa 40-45 de minute.


4. Le-am scos din tavi si le-am presarat cu zahar pudra. Le-am taiat dupa ce s-au racit.

9 răspunsuri to “Chec cu lamaie”

  1. Pingu 16 Septembrie 2011 la 11:54 #

    Mmmm, checul meu preferat, abia asteptam sa-l mai faci. Te pup, Mari (sau Mandarina, cum preferi)

    • retetelemarianei 16 Septembrie 2011 la 13:29 #

      Pinguuuuuuuuuuuuu, ce ma bucur ca ai intrat. Sa stii ca imi este tare dor de tine. Multi pupici

  2. ancutza 16 Septembrie 2011 la 13:17 #

    FAIN ! merge si ca blat de tort …..cred.weekend placut iti doresc!

  3. barbu alina florentina 16 Septembrie 2011 la 15:29 #

    mmmmm,ce bine arata…..am sa-l incerc si eu weekend-ul acesta…va pupam

  4. ali 19 Septembrie 2011 la 11:10 #

    Ce bun era! Daca nu l-ati mancat deja imi pastrati si mie o felie?

  5. iulia 19 Septembrie 2011 la 14:15 #

    mmmmmmmmmm checul meu preferat

Lasă un răspuns

