Tarta cu dovlecei

6 Sep

Dovlecelul se gaseste in toate pietele. Eu am pregatit o tarta care a placut foarte tare la toti cei care au mancat din ea. Poti taia dovleceii si felii. Incearc-o si te rog sa-mi dai un semn.

Ce-ti trebuie
Pentru aluat
150 g margarina
2 oua
2 linguri smantana
1 praf de sare
faina
Pentru umplutura
3 dovlecei (circa 600 g)
3 oua
2-3 linguri smantana
100 g cascaval
1 lingura pesmet
1 legatura marar
1 legatura patrunjel
sare
piper

Cum prepari
1. Mai intai am pregatit aluatul. Am amestecat margarina rece cu ouale, un praf de sare, smantana si am adaugat faina cat sa framant un aluat potrivit de tare. L-am lasat la rece circa 40 de minute.

2. Intre timp, m-am ocupat de umplutură. Am curatat dovleceii de coajă, i-am tait cubulete, i-am presarat cu sare si i-am pus la scurs intr-o strecuratoare.
3. Cu un tel, am batut ouale cu un praf de sare si de piper, am adaugat smantana, verdeata tocata marunt si cascavalul dat pe răzătoarea mare.

4. Am presarat faina pe masa, am intins o foaie de aluat si am imbracat o forma de tarta. Am apasat bine pe margini, dupa care am intepat cu o furculita din loc in loc. Am introdus-o la cuptor pentru 10 minute.

5.  Am scos forma din cuptor, am presarat pesmetul si am pus dovleceii scursi bine. Am dat-o din nou la cuptor pentru 10 minute. Am scos-o, am adaugat amestecul de oua si am lasat la cuptor pana s-a rumenit frumos deasupra.

6. Este buna atat calda, cat si rece.

9 răspunsuri to “Tarta cu dovlecei”

  1. Maria 6 Septembrie 2011 la 18:03 #

    Merita incercata!
    Arata tare bine ! Economica, gustoasa, de sezon!
    Multi pupici !

  2. nusica 6 Septembrie 2011 la 18:43 #

    Arata minunat,ca toate retetele tale,de altfel,iti voi spune cum mi-a iesit,trebuie negresit incercata,multumim,Mariana

  3. Maria 7 Septembrie 2011 la 18:00 #

    La multi ani ! cu sanatate si noroc!
    maria

    • retetelemarianei 8 Septembrie 2011 la 09:24 #

      VA MULTUMESC LA TOATE PENTRU URARI. VA DORESC SI VOUA TOT BINELE DIN LUME. DE FAPT, CE IMI DORESC MIE VA DORESC SI VOUA.

  4. Gabriela 8 Septembrie 2011 la 08:05 #

    LA MULTI ANI, MARIANA ! Multa sanatate din partea mea si a familiei mele,multe impliniri atat pe plan personal cat si profesional.Dumnezeu sa-ti dea putere de munca sa ne mai incanti in continuare cu retete.Te pup .

  5. ancutza 8 Septembrie 2011 la 08:37 #

    la multi ani! SANATATE SI NOROC ALATURI DE CEI DRAGI !succes in tot ce-ti propui! CU DRAG ANCA

    • retetelemarianei 8 Septembrie 2011 la 09:25 #

      VA PUP PE TOATE SI VA MULTUMESC MULT PENTRU URARI. CEI MAI MULTI PUPICI PENTRU VOI

  6. nusica 8 Septembrie 2011 la 09:50 #

    LA MULTI ANI,MARIANA!!!! Ma alatur celor care te-au felicitat,iti doresc tot binele din lume si sa-ti dea Dumnezeu sanatate si tot ce-ti doresti.

Lasă un răspuns

