Click! Pofta buna!, la Festivalul Dulcetii si Compotului

5 Sep

Pe 27 si 28 august, impreuna cu prietenele si colegele mele Ionela si Irina am participat la Festivalul Dulcetii, Compotului si Sucurilor Naturale care a avut loc in comuna Brebu, din judetul Prahova. Invitatia am primit-o de la prietena noastra mai veche Dana Popa. Am organizat concursuri si am dat premii oferite de Rama. Prietenele noastre de la Rama au facut demostratie de pregatit margarina in casa. Evenimentul a avut loc intr-o livada. In prima zi am pregatit rulade cu gem, tort cu blat de biscuiti, dulceata si crema caramel si, ceva inedit, dulceata de ceapa rosie. Aceasta se foloseste ca si garnitura la fripturi si in special la cea de vita. Merge si alaturi de legume fierte sau la gratar. A doua zi, am gatit un desert cu biscuiti, crema de frisca cu dulceata si o negresa tot cu dulceata. Ionela si Irina au cunoscut-o pe Maria Băicoianu, o doamna care pe 20 septembrie implineste 103 ani. A lasat-o putin auzul, dar citeste si face singura dulceata. Am petrecut doua zile minunate. A, era sa uit. Am fost ajutate foarte mult se sotul meu, Doru, si de sotul Irinei, Beni. Nu am putut rezista sa nu va ofer si voua cateva poze de la eveniment. Sper sa va placa.


Toti cei prezenti au primit din desertul cu biscuiti

Doamnele prezente isi notau reteta de negresa

Eu si Ionela ne pregatem de prepararea negresei

Prietenele de la Rama explicand pregatirea margarinei in casa

Ofeream cadourilor participantilor la concurs

 

Eu si Ionela, alaturi de participantii la concurs din a doua zi

Ionela chema concurentii la standul nostru

Alegeam castigatorul

Eu si Dana, fata la care am stat la pensiune, si baietelul ei

Un trio formidabil

Maria Baicoianu, doamna de 103 ani, si Dana Popa

Sotul meu Doru mancand restul de crema caramel

Beni, sotul Irinei, si Ionela gustand din dulceata de ceapa

 

 

6 răspunsuri to “Click! Pofta buna!, la Festivalul Dulcetii si Compotului”

  1. Maria 6 Septembrie 2011 la 15:15 #

    Foarte frumos totul!
    Multumim de fotografii
    Felicitari tuturor inclusiv sotilor d-voastra , pentru participare !
    Toate cele bune !

  2. nusica 7 Septembrie 2011 la 08:25 #

    Pacat ca nu am putut ajunge la Brebu,felicitari pentru toata activitatea ta,se vede ca prepari mancaruri sanatoase,nici tu nici sotul nu sunteti grasuti.multumim pentru poze ,e ca si cum am participat si noi.

  3. sofica caprioara 7 Septembrie 2011 la 09:24 #

    publicat va rog si retata de negresa cu duleata

    • retetelemarianei 8 Septembrie 2011 la 09:22 #

      O sa o fac si acasa negresa Sofica si o public. Cat de curand. Promit. Pup

Lasă un răspuns

