Desert cu biscuiţi şi gem de caise

1 Sep

Este un desert usor pentru vara. Il poti prepara in maximum 30 de minute si nici nu costa foarte mult. 

 

Ce-ti trebuie

500 ml frişcă lichidă

400 g gem de caise

coaja de la o portocală

300 g biscuiţi simpli

200 ml lapte

2 linguri zahăr

1 esenţă de vanilie

Cum prepari

1. Mai intai am batut frisca lichida. Am tinut-o la frigider 12 ore inainte sa ma apuc de preparat prăjitura.  Am adaugat esenţa, coaja de portocala rasa si gemul. Este bine sa folosesti dulceata de caise, dar eu nu am avut. De fapt, o poti prepara cu orice gem care iti place.

2. Am mixat bine pana s-a inorporat gemul si am dat la frigider pana am pregatit biscuitii. Am imbracat o forma de cozonac mare cu folie de plastic si am imbracat-o cu biscuiti inmuiati in laptele amestecat cu zaharul.

3. Am pus o parte din crema, am asezat alt strat de biscuiti si iar crema. Am acoperit cu un strat de biscuiti si am dat la frigider pentru cateva ore.

4. Am rasturnat pe un platou si am ras putina ciocolata. Il poti imbraca in frisca si decora cu caise confiate. Mie mi-au mancat copiii frisca si am improvizat ceva. Este mult mai frumos ornat cu frisca. Asta e, altadata.

Lasă un răspuns

