Supa de vita

20 Mai

O mancare sanatoasa si foarte gustoasa. O fac uneori si cu galuste, dar fara orez bineinteles. Este foarte buna fierbinte, cu ardei iute si paine prajita. Pofta buna!


Ce-ti trebuie
2 oase de vita
4 felii piept de vita
2 cepe
2 morcovi mari
1 ardei gras verde
1 bucata mica de telina
1 radacina patrunjel
1 legatura patrunjel
2 linguri orez
sare
piper

Cum prepari
1. Mai intai am spalat bine bucatile de piept si oasele. Le-am pus la fiert in apa cat sa le acopere si, dupa ce au dat in cateva clocote, am schimbat apa. Oala trebuie sa fie mai mare, deoarece oasele ocupa mult loc. Am spalat din nou carnea si oasele şi le-am pus la fiert.


2. Am lasat sa fiarba pana cand carnea era aproape fiarta. Am mai adaugat apa calda, deoarece carnea de vita fierbe mai greu si apa scade. Am adunat spuma care s-a mai format. Am tocat ceapa, un morcov si ardeiul gras marunt. Telina si un morcov le-am dat pe razatoarea mare, iar un morcov si radacina de patrunjel le-am taiat in patru. Am pus toate zarzavaturile la fiert in oala.


3. Cand legumele si carnea au fiert, am scos legumele intregi, oasele si bucatile de piept, pe care le-am taiat cubulete (am indepartat eventualele oase) si le-am pus din nou in oala. Am adaugat orezul spalat, am condimentat cu sare si piper si am mai lasat sa fiarba 10 minute. Am oprit focul si am presarat deasupra patrunjelul tocat.

Un răspuns to “Supa de vita”

  1. Maria 20 Mai 2011 la 19:45 #

    Ce bunatate trebuie sa fie, mai ales cu verdeata! Se va face in curand! Multumim!

Lasă un răspuns

