Salata de fasole

21 Mar

Eu nu tin post si de aceea nu prea gatesc mancare fara carne. Si nici familia mea nu o prefera. Cateva persoane mi-au cerut retete de post. Din respect pentru ele, am inceput sa gatesc si fara carne. Salata asta este delicioasa si se face foarte repede. Zilele astea o sa pun si o rulada de napolitana cu biscuiti si mult rom. Tot de post. Oricum, in revistele Click Pofta buna! Si Click pentru femei gasiti foarte multe retete de post.

Ce-ti trebuie
500 g fasole
3 legături ridichi
½ castravete
1 legatura ceapa verde
1 legatura marar
1 legatura patrunjel
6 linguri ulei de masline
4 linguri otet
sare
piper

Cum prepari
1. Am pus fasolea la inmuiat cateva ore. Era mai bine de seara, dar m-am hotarat in ziua respectiva sa o fac. Am spalat-o bine si am pus-o la fiert. I-am schimbat apa de trei ori. In ultima apa am pus si un praf de sare. Daca pui sare de la inceput, fasolea nu va fierbe foarte bine. Ar fi fost ideal sa am fasole alba cu bobul mare. Dupa ce a fiert, am scurs-o bine si am pus-o intr-un castron mai mare. Cat era calda, am pus patru linguri de ulei, am amestecat bine si am lasat sa se raceasca.
2. Am adaugat ridichile taiate feliuţe subtiri, castravetele taiat cubulete, ceapa, patrunjelul si mararul tocate marunt.

3. Am mai pus doua linguri de ulei, otetul, sare si piper, dupa gustul meu. Am amestecat bine si am dat la rece sa se intrepatrunda aromele. Poti inlocui otetul cu zeama de lamaie. Este foarte buna dupa ce sta cel putin o ora la frigider.

2 răspunsuri to “Salata de fasole”

  1. ancutza 21 Martie 2011 la 12:50 #

    o reteta foarte buna si sanatoasa o sa o fac cu siguranta si astept rulada despre care ai scris multumim ca te gandesti si la noi ….postitorii si toate urarile de bine si noroc pentru cei sarbatoriti .

    • retetelemarianei 21 Martie 2011 la 12:56 #

      Buna Ancutza
      Cred ca miercuri pun si rulada. O sa-ti placa foarte mult. Pup si o zi buna iti doresc

Lasă un răspuns

