Gustare cu şuncă şi caşcaval

3 Ian

Le-am făcut alor mei o gustare cu şuncă şi caşcaval absolut delicioasă după părerea mea. Nu te costă foarte mult şi nu se face nici greu. Îţi ia puţin timp răsucitul şi coptul, dar se termină foarte repede după ce le scoţi din cuptor. Dacă se răcesc se încălzesc la cuptorul cu microunde şi sunt la fel de bune.

Ce-ţi trebuie

1 pachet foietaj de pateuri

300-400 g şuncă de pui

150 g caşcaval

1 ou

Cum prepari

1. Am lăsat foietajul la dezgheţat în frigider. Şunca am cumpărat-o feliată foarte subţire. Am dat caşcavalul pe răzătoarea mică şi am bătut într-un castronel oul.

2. Am întins pe masă prima foaie de foietaj, am uns-o cu ou, am aşezat şunca pe toată suprafaţa şi am presărat caşcaval ras. Am tăiat cu un cuţit ascuţit beţişoare (ies cam 15) şi le-am răsucit strâns, prinzând bine capetele.

3. Le-am aşezat în tava neunsă, la distanţă unele de altele, şi le-am introdus în cuptor până s-au rumenit. Cred că le-am lăsat 30 de minute. Nu m-am uitat la ceas. Am procedat la fel şi cu restul aluatului.

4 răspunsuri to “Gustare cu şuncă şi caşcaval”

  1. Mirela 3 Ianuarie 2011 la 12:06 #

    Si sunt super super bune…mai ales calde!

  2. coca 20 Ianuarie 2011 la 09:59 #

    buna sint fr bune multumim

  3. Denisa 22 Ianuarie 2012 la 23:02 #

    eu am incercat cu crenvursti chiar si cu carnaciori am taiat fasiute aluatul si le-am rulat deasupra am dat cu galbenus batut . va recomand cu drag ! doamna Mariana sper ca nu va suparati ca am dat acest sfat .

    • retetelemarianei 23 Ianuarie 2012 la 09:27 #

      Multumesc pentru idee Denisa. Nu este rau. Nu am facut niciodata asa, dar o sa incerc. Pup

Lasă un răspuns

