Ruladă cu cremă de ciocolată

29 Dec

Când nu am timp prea mult să prepar ceva dulce, fac această ruladă. Este delicioasă şi ai mei o termină foarte repede. Trebuie să fac două să se sature. O să vă placă şi vouă cu siguranţă.

Pentru că o să fiu plecată de Anul Nou, vreau să vă urez de pe acum La mulţi ani cu sănătate, în noul an să aveţi parte numai de bucurii şi împliniri şi să ne întâlnim în 2011 sănătoşi şi voioşi.

Ce-ţi trebuie

5 ouă

5 linguri zahăr

5 linguri făină

1 esenţă de vanilie

5 linguri cremă de ciocolată Finetti

Cum prepari

1. Am bătut albuşurile spumă tare cu un praf de sare si zaharul. Am adăugat esenţa de vanilie şi am pus gălbenuşurile treptat, mixând în continuare. Am presărat făina pe toată suprafaţa şi am încorporat-o uşor, amestecând de jos în sus cu o lingură de lemn.

2. Am turnat aluatul într-o tavă tapetată cu hârtie de copt şi am introdus-o la cuptor pentru 20-30 de minute, până s-a rumenit frumos.

3. Am scos blatul din tavă, am desfăcut hârtia de copt,  am întins crema de ciocolată şi am rulat. Am lăsat-o să se răcească şi am împachetat-o în hârtie. Am lăsat-o la rece până am tăiat-o.

3 răspunsuri to “Ruladă cu cremă de ciocolată”

  1. Ionela Laura Tabacu 16 Iulie 2012 la 15:37 #

    buna marina super retetele tale .sa nu mai aud nici un comentariu la adresa marinei ca e cea mai bn .

  2. Ionela Laura Tabacu 16 Iulie 2012 la 15:40 #

    LOCUIESC IN LONDRA SI MA BUCUR DE RETETELT TALE SUNT BUCATAR DE MESERIE ASA CA STIU MAI MULTE DECAT PEROANELE CARE FAC ALUZIE CA MAI GRESESTI TU CATE O DATA .MULT.

Lasă un răspuns

