O seară de gătit libaneză

22 Noi

Cine nu şi-ar dori să înveţe să gătească de la un maestru în Arta culinară cum este Horia Vârlan? Vineri seară (19 noiembrie), am participat împreună cu Ionela, colega mea, la Lecţia de gătit cu Horia Vârlan. Seara a fost una libaneză, deci preparate libaneze. Au participat opt echipe a câte doi membri fiecare. Am învăţat să facem Salată Fatoush cu sumac (un condiment specific bucătăriei arăbeşti şi în special libaneze) şi Kefta libaneză cu garnitură de cus cus şi sos de iaurt cu mentă şi usturoi. A ieşit ceva minunat şi am avut plăcerea să mâncăm ceea ce am pregătit. Am să gătesc şi pentru familia mea aceste reţete delicioase şi vă promit că o să vi le împărtăşesc şi vouă (cu imagini bineînţeles). M-am gândit să vă ofer câteva poze de la întâlnirea noastră gastronomică. Sper să vă placă. Mulţi pupici şi să ne revedem cu bine.

Eu, Horia Vârlan şi Ionela, la începutul serii


Toate echipele erau atente la ceea ce le spunea Horia

Ionela era foarte „atentă” la explicaţiile lui Horia

Noi două şi o salată

Eu şi kefta libaneză cu cus cus, sos de iaurt şi lămâie prăjită

Două fete cucuiete şi preparatele lor

3 răspunsuri to “O seară de gătit libaneză”

  1. Ionela 22 Noiembrie 2010 la 13:51 #

    A fost bun bun totul 🙂 Chiar daca mai adormeam cu capul in farfurii 🙂 Repetam, da? Cu drag, Io 🙂

    • retetelemarianei 22 Noiembrie 2010 la 13:53 #

      Mergem Ione şi vedem noi cum ne descurcam. Adica foarte bine. Ha, ha, ha

  2. ali 23 Noiembrie 2010 la 11:44 #

    foarte fain. data viitoare vin si eu la concursul de gatit pe echipe 😀

Lasă un răspuns

