Budincă de pâine cu gem

14 Noi

Ce-ti trebuie

1 paine feliata

8 oua

1 l lapte

1 cana zahar

1 sticluta aroma vanilie

1 borcan mic gem de caise (sau orice alt gem mai acrisor)

Cum prepari

1. Bate ouale cu zaharul, un praf de sare. Adauga laptele si mirodeniile. Inmoaie feliile de paine in amestecul de lapte.

2. Pune un strat de paine intr-o tava de cuptor mai inalta, toarna gemul, niveleaza, mai adauga un strat de felii de paine inmuiate in amestecul de lapte. Laptele ramas il pui deasupra. Pune tava la cuptor pentur aproximativ o ora.

5 răspunsuri to “Budincă de pâine cu gem”

  1. ali 18 Noiembrie 2010 la 13:22 #

    am avut placerea sa mananc din budinca asta. foarte buna!

  2. retetelemarianei 18 Noiembrie 2010 la 14:01 #

    Mai face Mari.

    • ali 18 Noiembrie 2010 la 14:11 #

      da! da! abia astept

  3. Nico 18 Noiembrie 2010 la 16:22 #

    Am facut. E pur si simplu geniala. Si se face super repede.

  4. miluka36 20 Februarie 2011 la 09:04 #

    Am luat reteta,azi o fac neaparat pt. ai mei……..
    pe seara am sa revin cu rezultatul,am sa va aduc la fiecare cata o felie!
    O zi de duminica minunata tuturor! 😆

Lasă un răspuns

