Rulouri cu crema de vanilie

1 Oct

Am intrat pe magazinul online Decorix.ro si am cumparat niste forme de rulouri pe care le cautam de multa vreme. In weekend le-am inaugurat. Rezultatul a fost delicios.La sfarsitul retetei va dau si cateva date despre Decorix.ro pentru ca eu cred ca acolo gasiti tot ce va doriti la preturi bune si de calitate.


Ce ai nevoie
Pentru aluat
8 linguri ulei
8 linguri zahar
8 linguri lapte
2 oua
1 pliculeţ mic de amoniac
zeama de lamaie
faina cat cuprinde (circa 500-600 g)
1 ou pentru uns
Pentru crema
1 l lapte
2 pachete budinca de vanilie
8 linguri zahar
1 pachet margarina
4 linguri frisca
zahăr pudră cu aromă de vanilie pentru decor

Cum prepari
1. Am pus intr-o craticioara zaharul, uleiul, laptele, am asezat-o pe foc si am lasat pana s-a topit zaharul.


2. Am dat sa se racească, dupa care am adaugat ouale treptat, amoniacul stins cu zeama de lamaie si faina treptat pana am obtinut un aluat potrivit de tare.


3. Am impartit aluatul in patru si am intins, pe rand, patru foi nu foarte subtiri. Din fiecare foaie am taiat fâşii late de circa 2 cm, apoi fiecare fasie am rulat-o, suprapunandu-le putin pe o forma cilindrica unsa cu ulei si tapetata cu faină. Am uns rulourile cu ou batut si le-am asezat pe o tavă cu hartie de copt.


4. Le-am introdus în cuptorul preincalzit pana s-au rumenit frumos. Am scos tava din cuptor, am lasat sa se racoreasca, am scos formele si le-am lasat sa se raceasca.

 

5. Am pregatit budinca conform instructunilor de pe pachet si cAnd s-a îngrosat am adaugat margarina. Am lasat pe foc pana s-a topit, dar am amestecat continuu. Am asezat vasul in altul cu apa rece si am amestecat pana s-a racit. La final, am incorporat frisca batuta bine.


6. Am umplut rulourile cu crema, le-am presarat cu zahar pudra cu aroma de vanilie si le-am dat la rece. Rulourile se vor inmuia de la crema si vor fi absolut senzationale.

****************

O sa va dau cateva date despre magazinul on-line de unde am cumparat formele pentru rulouri, deoarece multe dintre voi nu-l stiti si merita sa-l vizitati:

Magazinul online Decorix.ro vine in ajutorul celor care doresc sa-si infrumuseteze locuinta sau gradina, sa-si utileze inteligent bucataria sau sa transforme treburile casnice in ceva mai placut.

Decorix.ro propune o gama variata de decoratiuni, articole de bucatarie (ustensile pentru gatit, accesorii utile si decorative pentru servirea mesei si pentru depozitare), accesorii pentru baie, produse pentru ingrijirea corpului, obiecte personalizate, articole de menaj si accesorii de gradinarit.

Produsele comercializate sunt in mare parte importate din Franta in regim de exclusivitate.

4 Răspunsuri to “Rulouri cu crema de vanilie”

  1. Vivi 5 februarie 2013 at 10:29 #

    pai de unde sa luam acei cilindri?

    • retetelemarianei 5 februarie 2013 at 10:34 #

      Buna Vivi. Am comandat acei cilindri de pe decorix.ro, un magazin on-line.

  2. Chat Online 6 mai 2013 at 14:08 #

    Delicios!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Reteta saptamanii: rulouri cu crema de vanilie | Blog decoratiuni, interior, gradina si bucatarie - 9 octombrie 2012

    [...] Acesta este modul de preparare. [...]

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 198 other followers

