Tort cu crema de iaurt si ness

6 Iul

Este foarte cald afara si m-am gandit sa va dau o reteta de tort racoros. L-am pregatit repede, dar a durat ceva timp sa stea la rece. Bunnnnnnnnn


Ce ai nevoie
1 pachet piscoturi
500 ml frisca lichida
500 ml iaurt gras
3 pliculete gelatina
2 linguri ness
1 fiola esenta de vanilie
300 g zahar pudra
zeama de compot pentru insiropat
Pentru decor
minipiscoturi
1 lingurita ness

Cum prepari
1. Am pus gelatina la inmuiat in 150 ml de apa si am lasat 30 de minute. Am batut frisca lichida bine dupa ce a stat la frigider 12 ore. Altfel nu se bate bine.


2. Am inmuiat piscoturile in zeama de compot si am imbracat cu ele o forma de tort mare cu pereti detasabili.


3. Am mixat iaurtul cu zaharul pudra, nessul si esenta de vanilie. Am pus gelatina pe foc si am lasat sa se topeasca, dar fara sa dea in clocot. Am pus-o in iaurt si am mixat bine.


4. Am pus iaurtul in frisca batuta si am omogenizat bine.

5. Am turnat crema si am decorat deasupra cu mini piscoturile inmuiate in zeama de compot. Am presarat nessul si am dat la rece ca sa se intareasca.


6. M-am grabit si eu am amestecat iaurtul cu frisca inainte sa asez piscoturile in forma si deja crema incepuse sa se inchege. Sfatul meu este sa asezi piscoturile inainte si imediat ce ai omogenizat compozitiile de iaurt si frisca sa torni crema in forma.

6 Răspunsuri to “Tort cu crema de iaurt si ness”

  1. nelly 7 iulie 2012 at 05:20 #

    este cea mai buna prajitura,se pot ajuta si fructe?

  2. andreea_me 7 iulie 2012 at 13:26 #

    Se gasesc si mini piscoturi?sau sunt inmuiate si rupte pe jumatate?

    • retetelemarianei 9 iulie 2012 at 08:33 #

      Buna Andreea. se gasesc minipiscoturi, eu le-am luat din Lidl. Dar poti sa le si tai pe cele mari daca nu gasesti sau sa ornezi cu altceva. Pupici

  3. Maria 7 iulie 2012 at 20:23 #

    Arata tare bine si in ton cu anotimpul ! Si de fiecare data cand preparati ceva cu ness sau cafea eu sunt prezenta. Multumim de reteta !

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 189 other followers

