Tarta cu surimi

26 Apr

Am mai pregatit o salata buna cu surimi, acele bastonase din pasta de carne de peste, dar m-am gandit ca astazi sa va impartasesc reteta unei tarte cu surimi absolut delicioasa.


Ce ai nevoie
Pentru aluat
500 g faina
2 oua
100 ml ulei
2 lingurite otet
1 praf de sare
Pentru umplutura
250 g surimi
300 ml smantana grasa
100 g cascaval
½ ardei gras portocaliu
5 oua
1 legatura marar
2 linguri pesmet
piper
sare

Cum prepari

1. Pentru aluat, am amestecat faina cu ouale, uleiul, sarea, otetul si 4-5 linguri de apa calduta. Am framantat un aluat potrivit de tare si l-am dat la frigider pentru 30 de minute.
2. Intre timp, am pregatit umplutura. Am mixat bine cinci oua, am adaugat smantana, cascavalul dat pe razatoarea mare, ardeiul taiat cubulete mici, mararul tocat marunt, sare si piper.


3. Am luat ¼ din aluat, iar din restul am intins o foaie cu care am imbracat o forma de tarta mai mare unsa cu putin ulei, imbracand si peretii. Am presarat pesmetul si am turnat compozitia cu oua. Am pus surimi taiati bucati.


4. Din aluatul ramas am intins o foaie si am taiat fasii. Le-am asezat deasupra tartei in forma de grilaj.


5. Am introdus tarta in cuptorul preincalzit pentru o ora, la foc mic. Am scos tarta din cuptor, am uns-o cu ou batut si am mai lasat-o 10 minute. Am lasat-o sa se raceasca, dupa care am taiat-o felii si am servit-o.

Un răspuns to “Tarta cu surimi”

  1. anfreutza8520 27 aprilie 2012 at 13:14 #

    arata delicios!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 179 other followers

