Spaghete cu fructe de mare

3 Aug

Reteta aceasta am invatat-o de la cunoscutul bucatar Cezar Munteanu. Am pregătit-o de mai multe ori. Si in targul in care am fost sambata trecuta am facut-o si a fost foarte apreciata. O sa va placa foarte mult.


Ce-ti trebuie
1 pachet spaghete
500 g cocktail fructe de mare
6 roşii potrivite
100 ml vin alb
1 legătură pătrunjel
1 ardei iute
1 lingura pasta de tomate
3-4 catei de usturoi
3 linguri ulei de masline
sare
piper

Cum prepari
1. Am pus apa la fiert cu o lingurita de sare pentru spaghete. Cand a dat in clocot, am adaugat spaghetele, le-am lasat 8 minute si le-am pus la scurs intr-o strecuratoare. Am curatat rosiile de coaja si le-am taiat cubulete.


2. Am pus intr-o tigaie mai mare uleiul la incins, am adaugat usturoiul doar putin zdrobit cu lama unui cutit si patrunjelul tocat marunt. Am lasat un minut si am adaugat rosiile si ardeiul iute tocat. Intr-o alta tigaie am pus vinul si l-am dat in clocot pentru a iesi alcoolul.


3. Am lasat cateva minute rosiile sa fiarba pana s-a format un sos, am adaugat vinul, pasta de tomate si 100 ml de apa. Am condimentat cu sare si piper.


4. Am pus fructele de mare pe care le-am decongelat si spalat foarte bine in prealabil. Am mai lasat pe foc 5-10 minute si am pus pastele. Am oprit focul, am amestecat bine si repede cu ele la masa.

9 Răspunsuri to “Spaghete cu fructe de mare”

  1. bibelou 3 august 2011 at 17:23 #

    M-ai prins aici… imi plac foarte mult fructele de mare. Trebuie incercata reteta neaparat!

  2. ancutza 4 august 2011 at 08:04 #

    buna mariana
    abia astept sa prepar si eu reteta nu stiu daca voi gasi fructe de mare in provincie nu sunt atatea delicatese ca in capitala.nu stii fructele de mare sunt considarate de aliment de post?salutari din nordul Moldovei !!!!!!

    • retetelemarianei 4 august 2011 at 08:33 #

      Fructele de mare se spune ca sunt de post. Deci poti sa le prepari si in post. Le gasesti in hipermarket congelate. Nu se poate sa nu gasesti. Sunt delicioaseeeeeeeeeeeee

  3. italianfoodexpert 8 aprilie 2012 at 13:18 #

    Interesanta reteta!
    Am si eu o varianta la mine pe blog !
    Ce zici,iti poti da o parere?
    Multumesc :)

    • retetelemarianei 9 aprilie 2012 at 10:04 #

      Toate parerile sunt bine venite. O sa intru pe blogul tau si o sa incerc si reteta ta.

  4. italianfoodexpert 8 aprilie 2012 at 13:20 #

    acesta este blog-ul meu cu varianta proprie a retetei !

  5. Bianca Elena Ciupitu 30 octombrie 2013 at 23:19 #

    un sfat… atunci cand cumparati amestec de fructe de mare congelate puneti-l in tigare congelat pentru ca tot lichidul acel care este pe fundul confectiei este de fapt sos si credeti-ma ca ii schimba foarte mult gustul.

    • retetelemarianei 31 octombrie 2013 at 15:39 #

      Multumesc mult pentru sfat Bianca o sa incerc si aceasta varianta. Pupici

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 185 other followers

