Tort racoros cu iaurt si capsuni

1 Iul

Este vara, cald si acest tort este cel mai potrivit sa-l servesti cand ai musafiri. Ies destule portii si este foarte spumos si racoros.


Ce-ti trebuie
1 pachet mare piscoturi
500 ml frisca lichida
450 ml iaurt de capsuni
3 oua
1 cana zahar
750 g capsuni
3 pliculete gelatina alba
1 esenta vanilie
300 ml lapte
1 pliculet gelatina rosie

Cum prepari
1. Mai intai am batut frisca lichida si albusurile spuma tare. Galbenusurile le-am mixat cu zaharul pana s-au albit. Le-am pus la frigider si am pus gelatina alba la inmuiat in 150 ml de apă.


2. Am inmuiat piscoturile in lapte amestecat cu doua linguri de zahar si le-am asezat pe fundul si pe marginile unei forme de tort cu pereti detasabili.


3. Am amestecat frisca cu galbenusurile, am adaugat iaurtul de capsuni si albusurile. La final am amestecat jumatate din capsuni taiate in patru, esenta si gelatina topita si lasata sa se raceasca. Am omogenizat bine.


4. Am turnat amestecul in forma de tort cu piscoturi. A iesit prea multa compozitie. Am tapetat o tava de cozonac cu folie alimentara si am pus restul de compozitie. Am asezat deasupra piscoturi inmuiate si am dat-o la rece.


5. Am asezat felii de capsuni deasupra cremei din forma mare si am dat la rece pana am preparat gelatina rosie.


6. Am pregătit gelatina rosie conform indicatiilor de pe plic, am lasat-o un minut sa se raceasca si am turnat-o in mijlocul capsunilor. Se imprastie singura pe toata suprafata. Am dat la rece pentru cateva ore inainte sa-l servesc.


7. Cand s-a intarit crema din tava de cozonac, am rasturnat pe un platou si am ornat cu sos de ciocolata si capsuni intregi.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 179 other followers

