Prajitura Kinder bueno

3 Mai

Reteta asta am primit-o de la o cititoare din Zalau, Laura-Monica Puiu. Eu am modificat putin reteta, dar in mare parte a ramas la fel. Este delicioasa, nu se face foarte greu si eu zic ca o sa aveti un mare success cand o sa o pregatiti, Eu am avut.


Ce-ti trebuie
300 g crema de ciocolata din comert
200 g biscuiti simpli
200 g frisca lichida
1 lingura cacao

Pentru blat
8 albusuri
10 linguri zahar
2 linguri ulei
6 linguri pesmet
1 praf de copt
120 g miez de nuca
Pentru crema
8 galbensuri
1 plic budinca de vanilie
250 g zahar
3 linguri faina
500 ml lapte
1 pachet margarina
2 linguri cacao

Cum prepari

1. Am batut albusurile spuma tare cu zaharul, am adaugat uleiul treptat si am incorporat miezul de nuca zdrobit si pesmetul cu praful de copt, amestecand de jos în sus. Am turnat compozitia intr-o tava imbracata cu hartie de copt unsa cu putin ulei. Am introdus-o la cuptor, la foc mic, pana si-a schimbat usor culoarea. Am scos blatul din cuptor, am desprins hartia si, cat era fierbinte, am intins crema de ciocolata. Am dat sa se raceasca.


2. Pentru crema, am amestecat toate ingredientele (mai putin margarina si cacaua) si le-am pus la fiert, la foc mic, pana s-a ingrosat. Am lasat sa se racească foarte bine, dupa care am incorporat margarina moale si am impartit crema în doua. Una am lasat-o galbena, iar a doua parte am mixat-o cu doua linguri de cacao.


3. Peste blatul cu crema de ciocolată am pus crema galbena, am asezat biscuiti unul langa altul si am intins crema cu cacao. Am acoperit cu frisca batuta si am presarat cu o lingura de cacao. Eu am imbracat si marginile cu frisca, dar am lasat deasupra cantitatea cea mai mare. Am lasat-o la rece 3 ore inainte sa o tai si sa o dau la ai mei sa o devoreze.

14 Răspunsuri to “Prajitura Kinder bueno”

  1. DIANA 1 aprilie 2012 at 15:03 #

    super buna prajitura!!!!am facut-o si le-a detronat pe toate celalate…(si nici cu celalate nu mi-e rusine)
    multumesc!

  2. madalina 20 ianuarie 2013 at 20:44 #

    weekend-ul urmator o fac pentru ca am musafiri si mi se pare o super prajitura,chiar am sa revin cu concluziile si cu nota care o primesc

    • retetelemarianei 21 ianuarie 2013 at 08:55 #

      Buna Madalina. O sa placa la toata lumea, o sa vezi. Daca ai nelamuriri, te rog sa ma contactezi. Pup

  3. madalina 29 ianuarie 2013 at 19:40 #

    buna mariana, asa cum am spus am facut aceasta prajitura care este nu minunata ci fantastica atat ca gust cat si ca aspect,in concluzie am primit felicitari si a trebuit sa dau retata mai departe recomandand si adresa ta.Voi reveni in zilele urmatoare spunandu-ti una din retetele mele preferate. Te pup

    • retetelemarianei 30 ianuarie 2013 at 09:21 #

      Buna Madalina. Ti-am spus ca este foarte buna. Astept sa-mi trimiti o reteta cu poza pe adresa mea mariana.robescu@gmail.com si poate o public in noua revista Pap tot! de retete pentru copii care o sa apara in curand. Pup dulce

  4. Liudmila 27 aprilie 2013 at 01:17 #

    O sa încerc si eu ;-)

  5. luiza 2 mai 2013 at 14:58 #

    biscuitii se mai insiropeaza,nu sunt prea tari asa simpli?

    • retetelemarianei 7 mai 2013 at 08:02 #

      Buna Luiza. Biscuitii nu se insiropeaza pentru ca vor trage umiditatea de la crema si se vor inmuia suficient.

  6. denisa elena 14 iunie 2013 at 15:53 #

    am descoperit aceasta reteta din intamplare si acum abia astept sa vad ce iese.
    va spun poimaine in cat timp am mancat-o(eu si cei 2copii ai mei)

  7. Anca 16 decembrie 2013 at 14:04 #

    este absolut delicioasa…am dat pe spate intreaga suflare de musafiri – profesori, medici, oameni foarte pretentiosi- Este acum prajitura de top care nu va lipsi de la nicio masa! Multumim Mariana si felicitari Laura pentru o asemenea reteta! Sarbatori fericite! Anca Matei -Bucuresti

    • retetelemarianei 17 decembrie 2013 at 08:55 #

      Buna Anca. Multumesc mult pentru aprecieri, sunt foarte fericita cand vad ca retetele mele ajung la sufletele altor persoane. Sarbatori fericite si tie cu multa caldura in suflet. Te pup cu drag.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 189 other followers

