Salate ornate frumos

16 Feb

Camelia, o prietena a fiicei mele Ana, orneaza foarte frumos salatele. M-am gandit ca merita sa fie vazute si, cine stie, poate fi o sursa de inspiratie pentru noi toate. Mie mi-au placut foarte tare si sper ca si voua.


11 Răspunsuri to “Salate ornate frumos”

  1. Ionita Camelia 16 februarie 2011 at 20:00 #

    In fiecare an ornez salatele, ce-i drept stau 1 ora 2 la ele dar merita efortul pentru ami surprinde musafirii. Va multumesc mult de tot pentru ca ati postat pozele pe site va pup si va iubesc

  2. Alinuta 17 februarie 2011 at 00:29 #

    Whoa sunt dementiale!!!
    Complimente doamnei!!

  3. ALINA 17 februarie 2011 at 11:24 #

    sunt cu adevarat frumos ornate.si mie imi place sa ornez.am si eu putina rabdare si multa inspiratie.

  4. Cristina 17 februarie 2011 at 19:30 #

    Foarte frumos ornate !! Bravo !!

  5. pop maria 26 martie 2012 at 12:52 #

    Arata super o sa incerc sa fac si eu…..

  6. Bucataria Cameliei 20 aprilie 2012 at 18:33 #

    Eu la partea cu ornatul stau rau:))Felicitari doamnei,se vede ca s facute cu multa dragoste si pasiune!

    • retetelemarianei 23 aprilie 2012 at 08:41 #

      Buna Camelia. Nici mie nu-mi place sa ornez, nu am rabdare. La cat de mult imi place sa stau in bucatarie, cand vine vorba de ornat ma pierzi. Pup

      • Valy 11 decembrie 2013 at 13:08 #

        foarte frumos..felicitari doamnei si multa sanatate!!

      • retetelemarianei 11 decembrie 2013 at 13:33 #

        Buna Valy. Are foarte multa rabdare, din pacate eu nu am. Pup

  7. decebal zamfirescu 11 decembrie 2013 at 13:50 #

    extraordinar de frumos ornate!!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 192 other followers

