Salata cu surimi

7 Feb

Salata asta ii place foarte mult baiatului meu George. Imi spune ca nu este buna. Este foarte buna, magnifica. Eu nu pot decat sa ma bucur si sa o fac de cate ori pot. El ar vrea in fiecare saptamana, dar parca as gati si altceva… Incearc-o! O sa vezi cat de delicioasa este.

Ce-ti trebuie
500 g surimi congelat
1 cutie porumb
5 oua
2 legaturi ceapa verde
1 legatura patrunjel verde
1 ceapa rosie mare
300 ml iaurt de bivolita
250 ml maioneza
1 ardei iute
sare
piper

Cum prepari
1. Am lasat surimi la decongelat, i-am scos din plasticul in care sunt ambalati, i-am clatit in putina apa rece si i-am uscat cu un prosop. I-am tocat rondele si i-am pus intr-un castron.Am oprit cateva rondele pentru decor.

2. Am fiert ouale in apa cu sare. Le-am lasat sa se raceasca, le-am curatat de coaja si le-am tait cubulete. Le-am adaugat peste surimi. Am continuat cu porumbul. L-am scurs bine de zeama si l-am rasturnat in castron. Am pus si ceapa rosie taiata julien.

3. Am tocat ceapa verede, ardeiul iute si patrunjelul mărunt si le-am pus peste restul ingredientelor din castron. Am adaugat iaurtul si maioneza, am pus sare si piper macinat. Am pus piper mai mult pentru ca-mi place mai condimentata.

4. Am amestecat bine. Am pus-o intr-un vas si am decorat-o cu surimi oprit si cu frunze de patrunjel. O poti orna dupa cum ai inspiratia. Pofta buna!

15 Răspunsuri to “Salata cu surimi”

  1. dorina 14 februarie 2011 at 15:40 #

    E o salata foarte gustoasa si o fac si eu mereu , putin diferita ce-i drept.

    • retetelemarianei 14 februarie 2011 at 17:59 #

      Buna Dorina. Daca ai placere poti sa spui cum o faci tu. Eu invat tot timpul si poate e mai buna a ta. Pupici

  2. dorina 15 februarie 2011 at 09:01 #

    Eu nu pun ceapa verde ,patrunjel si ardei iute.In rest , ingredientele si modul de preparare sunt aceleasi.

    • retetelemarianei 15 februarie 2011 at 09:55 #

      Este foarte buna asa. Dar cred ca si varianta ta. Pupici

      • Megg 16 februarie 2011 at 14:44 #

        Surimi nu trebuie fiert/prajit…ceva?

      • retetelemarianei 16 februarie 2011 at 16:31 #

        Nu trebuie sa/i faci nimic. Asa cum e. Te asigur ca este delicioasa. Pupici

  3. Razvan 13 octombrie 2011 at 07:17 #

    unde se gasesc surimii si ce sunt //?

    • retetelemarianei 13 octombrie 2011 at 09:13 #

      Buna Razvan. Surimi sunt niste batoane din carne tocata de crab in doua culori: alb si roz. Se gasesc in hipermaketuri la peste congelat. Nu sunt scumpe. Daca reusesti sa cumperi si sa faci sa-mi dai de stire daca ti-a placut. O zi buna

  4. claudia 21 decembrie 2011 at 11:32 #

    Ar merge si cu cartofi?

    • retetelemarianei 21 decembrie 2011 at 12:18 #

      Buna Claudia. Poti pune doi cartofi fierti si taiati cubulete mici. Nu cred ca-i schimba prea mult gustul. Daca o faci si-ti place sa-mi dai si mie de stire. Nu am facut niciodata. Pup

      • claudia 4 ianuarie 2012 at 16:58 #

        An nou fericit!
        Da,am facut salata si am adaugat cartofii,e delicioasa!Si iese mai multa,destula cat sa-i satur pe ai mei :))

      • retetelemarianei 4 ianuarie 2012 at 17:33 #

        Ma bucur Claudia ca ti-a placut. Pup

  5. florina 10 ianuarie 2012 at 13:00 #

    se pot adauga si castraveciori bulgaresti acri,este un deliciu ,nu-i asa gretoasa de la maioneza.pofta buna,.

  6. Andreea 1 decembrie 2012 at 14:22 #

    Foarte buna, am incercat-o de multe ori si a fost apreciata! Multumim pentru reteta!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 179 other followers

