Ciorbă din coadă de vită

15 Noi

În weekend am avut mai mult timp să mă ocup de activitatea mea preferată – făcut mâncare.  În congelator am descoperit o coadă de vită. Concluzia a fost: felul principal va fi o ciorbiţă din coadă de vită. Este foarte delicioasă şi dacă o faci o să ai mare succes cu ea.

Ce-ți trebuie

1 kg coadă de vită

1 ceapă mare

1 morcov

100 g ţelină

1 cutie roşii în bulion

1 ardei gras

1 legătură leuştean

2 linguriţe orez

500 ml borş de casă

sare

Cum prepari

1.  Am tăiat coada de vită bucăţi. Nu trebuie să te mai chinui pentru că o găseşti deja porţionată. Am spăla-o, am  acoperit-o cu apă şi am pus-o la fiert. După ce a dat în câteva clocote, am scurs-o, am spălat-o cu apă rece şi  din nou la fiert cu patru litri de apă.

2. Când coada era aproape fiartă, am adăugat legumele curăţate, spălate şi tocate mărunt şi am lăsat  pe foc până când legumele au fiert. Am mai adăugat apă caldă, pentru că era nevoie. Să faci şi tu la fel pentru că este nevoie. Am adăugt orezul spălat bine, roşiile în bulion (ale mele au fost întregi şi a trebuit să le toc mărunt), şi am mai lăsat 15-20 de minute pe foc.

3. Borşul fierbe deja separat. I-am luat spuma, l-am pus peste supă şi am condimentat cu sare, după gust. Am lăsat să mai dea câteva clocote şi am oprit focul. Am pus leuşteanul tocat mărunt, am acoperit cu un capac 10 minute să se aromatizeze, după care repede la masă. Este o bunătate alături de un ardei iute.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 177 other followers

